دیالیز گرفتگی: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز گرفتگی: علل و درمان

دیالیز گرفتگی: علل و درمان دیالیز درمان معمول است برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه طولانی امید به زندگی خود و ارسال برخی از علائم. با دیالیز در طول زمان رخ می دهد عوارض بیشتر و بیشتر مانند بیماری های استخوان، کم خونی، نارسایی قلبی، و غیره، که شامل تمام قسمت های بدن انسان است. کولیک معمولا در دیالیز دیده می شود. و این مقاله را تجزیه و تحلیل از علل و درمان بیماران دیالیز با گرفتگی.

علت دیالیز گرفتگی:

به طور مربوط گرفتگی تغییر الکترولیت. با توجه به جزء مایع دیالیز و دیالیز ناکافی، بیماران دیالیزی اغلب با شرایط سدیم، کلسیم و اختلال در آب ناراحت، تا گرفتگی آنها مقدار زیادی ناراحت.

درمان گرفتگی دیالیز:

به جز تنظیم مایع دیالیز و به خوبی برای کلینیک دیالیز آماده، بیماران دیالیزی نیز باید هر تلاش برای معکوس عملکرد کلیه خود را، دور نگه داشتن دیالیز. اگر چه دیالیز می تواند بیماران در دفع مواد زائد، تعادل اسید و باز، تنظیم آب و الکترولیت و غیره کمک زیادی، با این مزایا، بیماران نیز تحمل از دست داده تغذیه و خطر complicaciones.Para جدی تر، دیالیز انجام هیچ چیز برای جلوگیری از صدمه به کلیه.

دیالیز واقعا نیاز به یک درمان طبیعی برای جایگزینی دیالیز. درمان سنتی چینی گزینه خوبی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. روش های درمانی خاص در بیمارستان ما در چین شامل درمان بخار، حمام درمانی، حمام پا، طب سوزنی، جوشانده خوراکی و غیره on.With این راه داروها برنامه های کاربردی، مواد تشکیل دهنده فعال گیاهان دارویی می تواند بر روی بدن انسان کار efectiva.Nuestro تا درمان در هزینه رگ های خونی، ترویج گردش خون و پاکسازی از سموم در خون مطمئن شوید که جریان گردش خون سالم و صاف است، به طوری که آسیب کلیوی می تواند متوقف شود تمرکز و عملکرد کلیوی نیز می تواند اصلاح شود.

هنگامی که عملکرد کلیه به حفظ درجه ای از شاخص های عملکرد کلیه به دور از سطح خطرناک، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند معکوس، آنها حتی می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر، به عنوان برای گرفتگی. در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد علت و درمان بیماران تحت دیالیز، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در پاسخ 24 ساعت.





:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: